loading...
STEPS-OF-SEWING | آموزش هنرهای دستی ، آشپزی ، روانشناسی سلامت و ....
زهره بازدید : 4328 یکشنبه 03 آذر 1392 نظرات (11)

کلاه شماره یک:

کلاه شماره دو:

کلاه شماره سه:

کلاه شماره چهار:

کلاه شماره پنج:

کلاه شماره شش:

کلاه شماره هفت:

کلاه شماره هشت:

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بنفشه در تاریخ 1392/12/23 و 1:21 دقیقه ارسال شده است

سلام دلمون برات تنگ شده بود.قسمت نشد که آموزش کلاهو برامون ایمیل کنین حداقل بعد از نوروز رو سایت آموزشش روبزارین.
پاسخ : منم دلم تنگ شده که بتونم زودتر مطالب جدید بذارم.اما در حال حاضر با اینکه خونه مون رو رنگ کردیم و هزار تا کار دارم،در کنار اینهمه گرفتاری دارم کارهای جدیدی رو آماده میکنم که بعد از نوروز مطالب بیشتری داشته باشم،آموزش کلاهها رو هم آماده کردم و حتما تو اولین فرصت بعد از تعطیلات بافت کلاه کیتی و کلاه درخواستی شما رو میذارم.

این نظر توسط بنفشه در تاریخ 1392/12/07 و 16:36 دقیقه ارسال شده است

سلام ببخشید من منتظر آموزش بافت کلاه شماره پنج هستم کی آموزشش رو میزارین؟
پاسخ : حداکثر تا روز شنبه.انشاءلله روز جمعه آموزش کلاه کیتی که بیشترین رای رو آورده بود میذارم و روز شنبه کلاه شماره 5 رو.

این نظر توسط بنفشه در تاریخ 1392/12/06 و 13:38 دقیقه ارسال شده است

باز سلام واقعا عاشق سایتتون شدم به خاطر همین از وقتی که با هاش آشنا شدم همیشه رو سایتتون آنلاینم برای همین چن با غذام سوخته . ازتون عاجزانه خواهش میکنم کلاه شماره پنج رو حتما بذارین خیلی وقته می خوام یه کلاه برای نی نیم که خیلی دوسش دارم ببام.
پاسخ : پاسختون داده شد عزیزم.

این نظر توسط بنفشه در تاریخ 1392/12/06 و 13:37 دقیقه ارسال شده است

باز سلام واقعا عاشق سایتتون شدم به خاطر همین از وقتی که با هاش آشنا شدم همیشه رو سایتتون آنلاینم برای همین چن با غذام سوخته . ازتون عاجزانه خواهش میکنم کلاه شماره پنج رو حتما بذارین خیلی وقته می خوام یه کلاه برای نی نیم که خیلی دوسش دارم ببام.
پاسخ : بنفشه جان خیلی لطف دارید و من بسیار خوشحالم که تونستم رضایت کابرا رو بدست بیارم.اتفاقا کلاه شماره 5 راحت ترین کلاه از این سری هست و نیاز به زمان زیادی برای توضیح نداره به همین خاطر حتما و خیلی زود توضیح این کلاه رو براتون میذارم.انشاءلله تا آخر هفته تو سایت آموزشش رو خواهید دید.

این نظر توسط زهرا رای در تاریخ 1392/11/21 و 0:41 دقیقه ارسال شده است

کلاه یک وهشت

این نظر توسط مریم در تاریخ 1392/11/13 و 18:19 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنون از سایت خوبتون لطفا شماره یکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط zohre asgari در تاریخ 1392/11/08 و 7:33 دقیقه ارسال شده است

سلام0کلاه شماره 1 و2 خیلی خوشگل ولی همش هم خویند مرسی
پاسخ : ایشالله تو هفته آینده آموزش کلاه شماره یک رو که منتخب بوده میذارم.

این نظر توسط مریم در تاریخ 1392/11/02 و 20:38 دقیقه ارسال شده است

شماره 3

این نظر توسط مریم در تاریخ 1392/09/12 و 19:04 دقیقه ارسال شده است

کلاه های شماره5و6شکلک

این نظر توسط مونی در تاریخ 1392/09/04 و 22:32 دقیقه ارسال شده است

ممنونم عزیزم...هم به خاطر توضیحاتت هم به خاطر اموزشی که قراره بذاری و من منتظرم و هم به خاطر سرعت پاسخگوییت...سایت بسیار مفید و عالی ای داری...لینکتون کردمشکلکشکلکشکلک
پاسخ : خواهش میکنم دوست عزیز.منم لینکتون می کنم.


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
کپی رایت
تمامی مطالب سایت اختصاصی میباشد و کپی برداری از آن پیگرد خواهد داشت.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 182
  • کل نظرات : 593
  • افراد آنلاین : 24
  • تعداد اعضا : 1280
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 83
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 83
  • بازدید ماه : 1,689
  • بازدید سال : 60,961
  • بازدید کلی : 3,940,713
  • عضویت در سایت
    عضــویــــــــــــت
    برای عضویت بهتر است ایمیل داشته باشید .

    ایمیلی ندارید ؟ مشکلی نیست در اینجا ایمیل بسازید .