loading...
STEPS-OF-SEWING | آموزش هنرهای دستی ، آشپزی ، روانشناسی سلامت و ....
زهره بازدید : 3410 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (3)

آموزش این شال گردن بهمراه مطالب بسیار زیاد و جدید در مورد بافتنی و قلاب بافی در سایت جدید قرار گرفت.

آدرس این مطلب در سایت جدید:

بافت شال شماره دو با میل

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زهرا رای در تاریخ 1392/11/23 و 0:08 دقیقه ارسال شده است

من چند ساله که میبافم از یک سری سایت ها هم ایده میگیرم این یکی از بهترین سایتهایی است که باهاش اشنا شدم این خیلی بی انصافیه که زود قضاوت کنیم اگه کسی بافنده باشه متوجه میشه. من از شما مدیر محترم سپاسگذارم .
پاسخ : ممنونم از لطفتون .

این نظر توسط nini در تاریخ 1392/11/20 و 19:38 دقیقه ارسال شده است

زیبا بوووووووووووووووووووووود

این نظر توسط من در تاریخ 1392/11/06 و 9:20 دقیقه ارسال شده است

خانم عزیز،خب شما که همشو گفتین وقت نیس وقت نیس چیو آموزش دادین؟؟؟؟
برید سایت بغبغو رو ببینین برا بافت یه دستکش چقدر عکس و توضیح گذاشته....
آدم نباید تو هنری که داره خسیس باشه.
پاسخ : خیلی ممنون دوست عزیز.نظر لطفتونه.به اطلاع شما و همه دوستان میرسونم که تمام این آموزشها،بافته دست خودم هست.و اگه قرار باشه هر شال یا هر چیز دیگه ای رو که میخوام آموزش بدم کامل ببافم و در ابعاد بزرگ،اونوقت کی و چطور باید ازشون استفاده کنم؟بازم ممنون.


کد امنیتی رفرش
کپی رایت
تمامی مطالب سایت اختصاصی میباشد و کپی برداری از آن پیگرد خواهد داشت.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 182
  • کل نظرات : 593
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 1280
  • آی پی امروز : 127
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 162
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 162
  • بازدید ماه : 1,768
  • بازدید سال : 61,040
  • بازدید کلی : 3,940,792
  • عضویت در سایت
    عضــویــــــــــــت
    برای عضویت بهتر است ایمیل داشته باشید .

    ایمیلی ندارید ؟ مشکلی نیست در اینجا ایمیل بسازید .