loading...
STEPS-OF-SEWING | آموزش هنرهای دستی ، آشپزی ، روانشناسی سلامت و ....
زهره بازدید : 10235 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (5)

این مطلب به وبسایت جدید منتقل شد.

برای مشاهده این مطلب و نیز آموزشهای بیشتر در مورد بافتنی و قلاب بافی به سایت جدید آموزش قدم به قدم بافتنی و خیاطی رجوع کنید.

آدرس این مطلب در سایت جدید:

بافت مانتو شماره یک با میل


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط وحیده در تاریخ 1393/01/30 و 1:00 دقیقه ارسال شده است

حالا برای یقه بعد از دوخت درز سرشونه ها از دکمه خور لباس و دور تا دور یقه جلو و پشت دونه گرفته و 8 تا 10 رج کشباف دو تا زیر دو تا رو ببافید.

ین قسمت،کپی کردم انگار paste نزده بودم!
پاسخ : منظور از دکمه خور اون قسمتی هست که دکمه و جادکمه روش قرار می گیره.تو این قسمت منظورم اینه که بعد از اینکه پشت و جلوی لباس رو بافتید و درز سرشونه رو دوختید.بعد از بالای لباس، دور یقه باید دونه بگیرید.برای این کار از یک طرف جلوی لباس که بازه شروع کنید و دور تا دور یقه رو دونه بگیرید تا طرف دیگه جلوی لباس. که برای این کار باید دونه گرفتن رو بلد باشید.

این نظر توسط وحیده در تاریخ 1393/01/29 و 0:13 دقیقه ارسال شده است

سلام
خیلی ممنون خیلی قشنگ توضیح دادین
فقط من این قسمت رو متوجه نشدم
ممنون میشم توضیح بدین
پاسخ : وحیده جان نگفتید کدوم قسمت رو متوجه نشدید؟همون قسمتی رو که میخواید بیشتر توضیح بدم بفرمایید.

این نظر توسط عطیه در تاریخ 1392/09/30 و 16:23 دقیقه ارسال شده است

سلام، خیلی ممنون از توضیحات واضح و خوبتان. برای من به عنوان یک مبتدی توضیحات بسیار عالی بود . فقط 3، 2، 1 ىا 2، 1 کم میکنیم یعنی چطوری؟ جای دکمه زدن رو هم لطفاً یاد بدید. ممنون. @};
پاسخ : 3، 2 ، 1 کم می کنیم یعنی تو رج اول شروع حلقه آستین،3 تا دونه می کنیم.رج برگشت رو بدون کم کردن می بافیم.رج بعد 2 تا دونه کم می کنیم.دوباره رج برگشت رو بدون کم کردن دونه ها می بافیم و رج بعد یک دونه کم می کنیم.

این نظر توسط مرضيه در تاریخ 1392/09/02 و 15:16 دقیقه ارسال شده است

با سلام و تشكر از سايت مفيدتون
يه خواهشي داشتم و اينكه يك تايپك براي آموزش با ماشين بافندگي هم باز كنيد براي افرادي كه با ماشين كار مي كنند به نظرتون آيا سايتي هست كه مثل شما مطالب ارزنده اي را در اين مورد ارائه كنه
با تشكر
پاسخ : مرضیه جان من متاسفانه در مورد بافتن با ماشین تبحر کافی ندارم.به همین دلیل نمیتونم آموزشش رو بذارم.ولی تو مامی سایت قسمت انجمنهای تخصصی،انجمن بافتنی،یا تاپیک با اسم آموزش بافتنی با ماشین بافندگی هست.البته من تا حالا مطالبش رو نخوندم.ولی به نظرم خیلی خوبه .چون کلا مامی سایت سایت به درد بخوریه.اگه اونجا عضو بشید دوستان خیلی کمکتون می کنن.و میتونید هر سوالی که دارید بپرسید.من خودم تو اونجا با نام کاربری lovermom تو قسمتهای بافتنی و خیاطی آموزش میدم.

این نظر توسط tavana در تاریخ 1392/08/29 و 16:36 دقیقه ارسال شده است

سلام خانوم.از شما به خاطر توضیحاتون نهایت سپاس رو دارم.ممنونم.تشکر.انشالله خداوندبه خودتون و خانوادتون سلامتی بده.تشکرشکلکشکلک
پاسخ : خواهش می کنم دوست عزیز.موفق باشید.


کد امنیتی رفرش
کپی رایت
تمامی مطالب سایت اختصاصی میباشد و کپی برداری از آن پیگرد خواهد داشت.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 182
  • کل نظرات : 593
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 1280
  • آی پی امروز : 136
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 182
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 182
  • بازدید ماه : 1,788
  • بازدید سال : 61,060
  • بازدید کلی : 3,940,812
  • عضویت در سایت
    عضــویــــــــــــت
    برای عضویت بهتر است ایمیل داشته باشید .

    ایمیلی ندارید ؟ مشکلی نیست در اینجا ایمیل بسازید .