loading...
STEPS-OF-SEWING | آموزش هنرهای دستی ، آشپزی ، روانشناسی سلامت و ....
زهره بازدید : 1924 یکشنبه 19 آبان 1392 نظرات (1)

من تو این شکل میخوام نخ اول کار رو تو بافتها محو کنم.قلاب رو از اولین زنجیره یا مکان کنار نخ بیرون ببرید.

حالا نخ اضافه رو بگیرید و از همون مکان بیرون بکشید.

قلاب رو از طرف دیگه بافت(اگه اون دفعه از روی بافت قلاب رو بیرون آوردید،این بار قلاب رو از پشت بافت بیرون ببرید) ،از مکان کناری نخ بیرون بیارید.

و دوباره نخ اضافه رو گرفته و بیرون بکشید.

این کار رو تا چند بار انجام بدید.

روی کار من به این شکل دراومد:

و پشت کار هم به این شکل:

حالا اضافه نخ رو از ته قیچی کنید تا دیگه اثری از نخ اضافه نمونه.




مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مریم در تاریخ 1392/08/19 و 14:26 دقیقه ارسال شده است

چه خوب من همیشه بااین موردوتعویض نخ مشکل داشتم کلی ذوق زده شدم وقتی هردوتاشوامروزیادگرفتم
پاسخ : خوشحالم.ضمنا شما میتونید اگه تو انجام کاری مشکل دارید یا دوست دارید چیزی رو یاد بگیرید تو قسمت نظرات بگید تا من آموزشش رو براتون بذارم.وقتی درخواستی از طرف شماها نباشه من فقط اون چیزایی رو که خودم به فکرم میرسه تو سایت میذارم.پس چه بهتر که خودتون مشارکت کنید و موضوع مورد نظرتون رو بگید.


کد امنیتی رفرش
کپی رایت
تمامی مطالب سایت اختصاصی میباشد و کپی برداری از آن پیگرد خواهد داشت.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 182
  • کل نظرات : 593
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 1280
  • آی پی امروز : 133
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 173
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 173
  • بازدید ماه : 1,779
  • بازدید سال : 61,051
  • بازدید کلی : 3,940,803
  • عضویت در سایت
    عضــویــــــــــــت
    برای عضویت بهتر است ایمیل داشته باشید .

    ایمیلی ندارید ؟ مشکلی نیست در اینجا ایمیل بسازید .