loading...
STEPS-OF-SEWING | آموزش هنرهای دستی ، آشپزی ، روانشناسی سلامت و ....
زهره بازدید : 915 شنبه 18 آبان 1392 نظرات (10)

پانچو شماره یک:


پانچو شماره دو:

پانچو شماره سه:

پانچو شماره چهار:

پانچو شماره پنج:

پانچو شماره شش:

پانچو شماره هفت:

پانچو شماره هشت:


تا ده روز فرصت دارید که تو نظرسنجی شرکت کرده و دو تا از این پانچوها رو انتخاب کنید که من آموزشش رو بذارم.البته امیدوارم این بار استقبال بیشتری بشه.


تو نظرسنجی در مورد شال گردن حدود70 تا 80 نفر از شالهل تو یک هفته بازدید کرده بودن ولی فقط شش نفر تو نظرسنجی شرکت کرده بودن.دوستانی که خیلی اتفاقی و فقط یک بار از این سایت دیدن میکنن که هیچ،اما دوستانی که هر چند روز یکبار به این سایت سر میزنن حتما تو نظرسنجی شرکت کنن که من بدونم چه چیزایی بیشتر مورد علاقه و پسندتون هست.این مساله تو پربارتر شدن آموزشهای سایت خیلی تاثیر داره. پیشاپیش ممنونم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط somiko در تاریخ 1392/12/01 و 12:54 دقیقه ارسال شده است

salam
mishe lotfan az modelhaye be rooz estefade konin?

این نظر توسط zohre در تاریخ 1392/11/25 و 8:05 دقیقه ارسال شده است

سلام.خسته نباشید واقعا سایت خوبی دارید.من عاشق بافندگیم ولی بافنده خوبی نیستم. پانچوی شماره 6و5 ممنون.

این نظر توسط زهرا رای در تاریخ 1392/11/21 و 0:44 دقیقه ارسال شده است

پانچو1و5

این نظر توسط آیناز در تاریخ 1392/11/09 و 13:31 دقیقه ارسال شده است

,من خیلی وقته که از این سایت دیدن می کنم و خیلی به دردم خورده واقعا ممنونم لطف کنید پانچو شماره 4و6 رو آموزش بدین مرحله به مرحله چون من مبتدیم.ممنونم
پاسخ : خیلی خوش اومدی دوست عزیز.انشاءلله به نوبت چشم.

این نظر توسط setareh در تاریخ 1392/09/17 و 13:41 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنون بخاطر آموزش خوبتون اميدوارم هميشه موفق باشين من از ۵و۶خوشم اومد اميدوارم راي بيارن
پاسخ : کاربر عزیز،با توجه به تاریخ این پست،پانچو موردنظر کاربران و میهمانان عزیز سایت انتخاب شده و پانچوهای شماره7 و 6 رای آوردن و آموزش پانچو شماره 7 رو هفته گذشته گذاشتم.آموزش پانچو بعدی هم تو هفته های آینده در سایت قرار می گیره.

این نظر توسط setareh در تاریخ 1392/09/17 و 13:35 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنون بخاطر آموزشهاي خوبتون
پاسخ : خواهش میکنم.

این نظر توسط toktam در تاریخ 1392/09/09 و 10:17 دقیقه ارسال شده است

پانچوی شماره 2 عالیه وشماره هشت لطفا از بافتهایی با دو میل پیشتر بذاری یا اگه یک میل میذارید کاملا توضیح دهید تا کسانی مثل من که کمتر یک میل بلدن هم بتون استفاده کنن ممنونم
پاسخ : پانچوهایی که تو نظرسنجی رای آوردن رو تو همین یکی دو روز آینده آموزششون رو میذارم.و به روی چشم.تا حالا هم سعی من این بوده که آموزشها رو کامل و واضح بگم.

این نظر توسط leila در تاریخ 1392/08/26 و 18:08 دقیقه ارسال شده است

سلام لطفا4 و8

این نظر توسط نازنین در تاریخ 1392/08/21 و 15:02 دقیقه ارسال شده است

1 , 7 رو اگه آموزش بدین ممنون میشم
موفق باشید روش آموزشی خوبیهشکلک
پاسخ : به روی چشم.خوشحالم که مورد رضایت واقع شده.

این نظر توسط مریم در تاریخ 1392/08/19 و 10:50 دقیقه ارسال شده است

سلام.من ازشماره 6و8خوشم اومد.
کاش یکیش رای بیاره.
پاسخ : ده روز صبر کنید.نتیجه معلوم میشه.مطمئن باشید اگه پانچو موردنظر شما تو نظرسنجی انتخاب نشه،من باز هم بخاطر گل روی دوستانی که نظرشون رو گفتن آموزشش رو میذارم.فقط اولویت با اون دو تایی هست که رای بیشتری بیارن.


کد امنیتی رفرش
کپی رایت
تمامی مطالب سایت اختصاصی میباشد و کپی برداری از آن پیگرد خواهد داشت.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 182
  • کل نظرات : 593
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 1280
  • آی پی امروز : 170
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 228
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 228
  • بازدید ماه : 1,834
  • بازدید سال : 61,106
  • بازدید کلی : 3,940,858
  • عضویت در سایت
    عضــویــــــــــــت
    برای عضویت بهتر است ایمیل داشته باشید .

    ایمیلی ندارید ؟ مشکلی نیست در اینجا ایمیل بسازید .