loading...
STEPS-OF-SEWING | آموزش هنرهای دستی ، آشپزی ، روانشناسی سلامت و ....
زهره بازدید : 2883 پنجشنبه 16 آبان 1392 نظرات (5)

 و 1-کلاسهای آموزش بافتنی بصورت خصوصی برگزار می شود.


برای افراد مبتدی از ابتدا مراحل شروع بافت ، انواع بافتهای زیبا و کاربردی ، بافت شال و کلاه ، دستکش ،کیف ،لباسهای بچگانه،زنانه و مردانه ،انواع بافتهای غیر معمول و زیبا ، تا مراحل یادگیری علامتهای مخصوص پترن ها و نقشه ها طی 3 الی 4 دوره و هر دوره 6 جلسه برگزار می شود.

تعداد جلسات در هر هفته بستگی به میزان یادگیری شما خواهد داشت.

ساعات هر جلسه بستگی به درسهای در نظر گرفته شده برای آن روز از یک تا 3 ساعت متغیر است.

هزینه هر دوره 100.000 تومان است.

شما با هزینه هر دوره از کلاسها تنها یک لباس بافتنی برای خودتان میتوانید تهیه کنید،در حالیکه با یادگیری از پرداخت هزینه های گزاف هر ساله برای خود و افراد خانواده تان رهایی می یابید.ضمن اینکه با یادگیری ،محدودیتی در انتخاب مدل و رنگ نخواهید داشت.و هر آنچه را که دوست داشته باشید میتوانید برای خودتان، همسرتان ،فرزندانتان بافته و حتی راه کسب درآمد شما خواهد بود.


درصدی از هزینه کلاسها صرف امور خیر (کمک به خانواده های بی بضاعت و کودکان سرطانی) خواهد شد.لذا هیچگونه تخفیفی در هزینه ها وجود ندارد.


در صورت تمایل، به آدرس سایت stepsofsewing@gmail.com ایمیل بزنید تا متعاقبا شماره تماس اعلام شده و در مورد زمان و نحوه برگزاری کلاسها اقدامات لازم انجام گردد.


نصف هزینه در جلسه اول  و نصف دیگر در جلسه چهاره از هر دوره دریافت می شود.


 موارد آموزشی در هر دوره به زودی اعلام می گردد.


2-در صورتی که مدلی را به همراه پترن آن دارید که مفهوم پترن را نمیدانید تنها با پرداخت 1000 تا 3000 تومان مفهوم بافت پترن به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد.(اگر کل پترن را بخواهید 3000 تومان ،بخشی از پترن 2000 تومان،فقط قسمت کوچکی از پترن 1000 تومان)

پترن و مدل بافت را با عکسی واضح به آدرس stepsofsewing@gmail.com ایمیل کنید.


*منظور از ترجمه پترن،ترجمه دستور بافت از زبان انگلیسی به فارسی نیست.(فقط نقشه یک طرح بافت.)


3-ترجمه متون انگلیسی،برای بافتنی ها با توجه به بلندی متن و وقت لازم جهت ترجمه و تایپ،از 2000 تا 10000 تومان خواهد بود.متن را به همراه عکس مدل مورد نظر به ایمیل ذکر شده در بالا بفرستید.

چنانچه قسمتی از متن ،بافت و یا انجام کارهایی در حین بافت موجود باشد که نیاز به توضیحات اضافه در مورد آن باشد،پس از ترجمه در صورت تمایل میتوانید اعلام کنید تا با توضیح و یا با عکس مراحل انجام آن برایتان متعاقبا ارسال شود.هزینه توضیخات جانبی به هزینه اولیه اضافه میشود.


4- چنانچه عکس مدل خاصی را دارید که در مورد نحوه بافت آن ،هیچ چیز نمیدانید،عکس مدل مورد نظر را به همراه عکسهای توضیحی(عکس مدل از زوایای مختلف،پترن توضیحی در کنار آن و یا الگوی رسم شده به هر یک از زبانهای غیر فارسی)به همین ایمیل ارسال کنید تا نحوه بافت آن بطور کامل برایتان فرستاده شود.از آنجا که گاهی برای دادن پاسخ کاملا صحیح و دقیق نیاز است که مدل مورد نظر را ببافم،بنابراین با توجه به دشواری مدل و میزان وقت مورد نیاز برای آن و همینطور زمان لازم جهت تایپ و ارائه توضیحات هزینه آن از 5000 تا 15000 تومان خواهد بود.بعد از ارسال عکس،هزینه آن به شما گفته خواهد شد و سپس در صورت تمایل ،پس از واریز وجه،سفارش شما انجام خواهد شد.


در تمام موارد بالا،میتوانید سفارش خود را به آدرس stepsofsewing@gmail.com ایمیل کنید.و یا در قسمت نظرات همین پست و یا در قسمت ارتباط با ما درخواست خود را ذکر کنید.(فراموش نکنید در قسمت ارتباط با ما اولین گزینه که آدرس سایت میباشد،باید آدرس این سایت راوارد کنید نه سایت یا وبلاگ خودتان را)


از آنجا که تعدادی از دوستان در مورد همین موارد و نیز نحوه پرداخت هزینه ها به من ایمیل زده بودند و من برای هر کدام جداگانه توضیح داده ام،بطور کلی و برای همه دوستانی که از این به بعد سفارشات خود را ارسال خواهند کرد این مطلب را همینجا ذکر می کنم که در حال حاضر،قسمت پرداخت آنلاین سایت فعال نشده و شاید به این زودی این امکان فراهم نشود،پرداخت هزینه ها باید بصورت کارت به کارت باشد.قبل از پرداخت هر هزینه ای باید حتما به من اطلاع داده و سپس هزینه را پرداخت نمایید.در غیر این صورت مسوولیتی در قبال مبلغ پرداختی شما وجود ندارد.


نکته آخر این است: اگر دوستانی باشند که درخواستهایشان فراتر از این موارد باشد،تغییراتی در هزینه ها ایجاد خواهد شد.به عنوان مثال دوستانی که در حین کلاسهای بافتنی،ضمن دیدن مدلهایی که به آنها آموزش میده ام مدلهایی را مشاهده می کنند که از قلاب بافی در آنها استفاده شده و یا کلا با قلاب بافی است و مشتاق یادگیری قلاب بافی نیز می شوند،دوره آموزش آنها بیشتر از 4 دوره خواهد شد.پس هزینه آموزشی نیز افزایش خواهد یافت.

یا دوستانی که مدلی را ایمیل کرده اند که در آنها به عنوان مثال مدل بافت یک کیف را بطور کامل خواسته اند که آن کیف به همراه یک عروسک که روی آن نصب شده و تعدادی گل و ماه و ستاره و... که با زنجیر به دسته آن وصل هستند و... و من باید در مورد تک تک آنها توضیحات کامل را ارائه کنم ،هزینه آن بیش از یک سفارش خواهد بود.و...موارد مشابه.


موفق باشید.زهره.



مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط pari در تاریخ 1392/10/11 و 18:28 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید برای ترجمه متون از شما کمک میخواستم با تشکر
پاسخ : متنتون رو به ایمیل سایت بفرستید به همراه عکس مورد نظر.بعد از برآورد کردن هزینه، بهتون اعلام میشه و شما در صورت تمایل اعلام می کنید.لطفا بعد از ارسال متن به ایمیل سایت ،اعلام بفرمایید.

این نظر توسط pari در تاریخ 1392/10/11 و 18:26 دقیقه ارسال شده است

salam

این نظر توسط محبوبه در تاریخ 1392/10/02 و 18:31 دقیقه ارسال شده است

با سلام و خسته نباشید
می خواستم بدانم کلاسهای خصوصی شما کجا و چه ساعاتی بر گزار می شود
با تشکر
پاسخ : دوست عزیز کلاس خصوصی همونطور که از اسمش مشخصه بطور خصوصی در منزل شما و یا خودم برگزار میشه.ساعتش توافقی هست و البته باید تو ساعتی باشه که با بقیه کلاسهام تداخل نداشته باشه.دوستانی که به منزل من بیان 20 هزار تومن از هزینه هر دوره شون کم میشه.

این نظر توسط neda در تاریخ 1392/08/28 و 15:31 دقیقه ارسال شده است

سلام. ممنون از پاسختون.
من تهران هستم.
میشه بفرمائید منزل شما کدوم قسمت تهران هستش؟
پاسخ : سمت افسریه.

این نظر توسط neda در تاریخ 1392/08/27 و 22:33 دقیقه ارسال شده است

سلام.
محل آموزش کجا هستش؟
پاسخ : اگه شما اهل تهران هستید که محل آموزش در منزل شما یا خودم هست که اگه در منزل من باشه از هزینه هر دوره 20 هزار تومن کم میشه.
اگه اهل تهران نیستید از تمام مراحل آموزش فیلم گرفته و به ایمیل شما فرستاده خواهد شد.که در اینصورت هم از هزینه هر دوره 20 هزار تومن کم میشه.


کد امنیتی رفرش
کپی رایت
تمامی مطالب سایت اختصاصی میباشد و کپی برداری از آن پیگرد خواهد داشت.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 182
  • کل نظرات : 593
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 1280
  • آی پی امروز : 147
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 197
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 197
  • بازدید ماه : 1,803
  • بازدید سال : 61,075
  • بازدید کلی : 3,940,827
  • عضویت در سایت
    عضــویــــــــــــت
    برای عضویت بهتر است ایمیل داشته باشید .

    ایمیلی ندارید ؟ مشکلی نیست در اینجا ایمیل بسازید .