loading...
STEPS-OF-SEWING | آموزش هنرهای دستی ، آشپزی ، روانشناسی سلامت و ....
زهره بازدید : 3279 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (4)

طبق نقشه ای که کشیدم بافت رو با قلاب انجام بدید.

بافت به این صورت درمیاد.


بعد باید برای بندهایی که دور پا بسته میشه زنجیره بزنید.هر چقدر که دوست دارید بندها بلندتر باشه زنجیره های بیشتری لازم دارید.من 250 تا زنجیره برای هر بند زدم.هر بند رو از داخل اون 5 تا زنجیره ای که تو رج آخر زدید رد کنید و به میان زنجیره ها متصل کرده و نخ رو داخل بافت محو کنید.


برای اون بند هم که دور انگشتتون میفته 30 تا زنجیره لازم دارید.به شکل زیر بندها رو از توی زنجیره های رج آخر بافت رد کنید.





مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ملیکا در تاریخ 1392/11/01 و 12:00 دقیقه ارسال شده است

زیباست ولی ای کاش به قول سامایا جون رج به رج توضیح میدادی. مرسیشکلکشکلک

این نظر توسط ملیکا در تاریخ 1392/11/01 و 12:00 دقیقه ارسال شده است

زیباست ولی ای کاش به قول سامایا جون رج به رج توضیح میدادی. مرسیشکلکشکلک
پاسخ : سعی میکنم به زودی توضیح رج به رجش رو بذارم.

این نظر توسط سامایا در تاریخ 1392/09/20 و 18:04 دقیقه ارسال شده است

سلام لطفا رج بج رج توضیح بده مرسی

این نظر توسط o در تاریخ 1392/08/13 و 21:07 دقیقه ارسال شده است

ممنون از آموزشهاتون
ولي بيشتر عكساتون ديده نميشن
لطفا تو سايت كه به خودتون فضاي آپلود ميده ثبت نام كنين كه قطعي و خرابيش كم باشه
من picofile رو توصيه ميكنم
بازم ممنون
پاسخ : ممنون از راهنماییتون دوست عزیز.ولی من هر روز همه عکسها رو چک می کنم وخیلی از دوستانی که به اینجا سر میزنن از دوستانم هستن و عکسها بدون مشکل هستن.من ار قسمت آپلود خود رزبلاگ استفاده می کنم.احتمالا علت دیده نشدن عکسها مربوط به سرعت پایین نت هست.بازم ممنون از اینکه اطلاع دادید.حتما از توصیه تون استفاده می کنم.


کد امنیتی رفرش
کپی رایت
تمامی مطالب سایت اختصاصی میباشد و کپی برداری از آن پیگرد خواهد داشت.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 182
  • کل نظرات : 593
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 1280
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 94
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 94
  • بازدید ماه : 1,700
  • بازدید سال : 60,972
  • بازدید کلی : 3,940,724
  • عضویت در سایت
    عضــویــــــــــــت
    برای عضویت بهتر است ایمیل داشته باشید .

    ایمیلی ندارید ؟ مشکلی نیست در اینجا ایمیل بسازید .