loading...
STEPS-OF-SEWING | آموزش هنرهای دستی ، آشپزی ، روانشناسی سلامت و ....
زهره بازدید : 3991 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (5)

اضافه کردن دونه به چند راه انجام میشه که یکی از اونها ژوته انداختنه.ژوته انداختن رو میتونید به طریقی انجام بدید که باعث ایجاد سوراخ توی بافت بشه و هم طوری عمل کنید که سوراخ ایجاد نشه.

اول جایی رو که قرار ه ژوته بزنید معلوم کنید.


حالا نخ رو روی میل سمت راست بندازید.دقت کنید اگه نخ رو از رو به روی میل سمت راست بندازید(مثل شکل زیر)

این کار باعث ایجاد سوراخ در بافت میشه.

و اگه نخ رو از زیر به روی میل سمت راست بندازید.(مثل شکل زیر)

سوراخ ایجاد نمیشه.بعد از این کار میل رو به درون دونه بعدی وارد کنید.(دقیقا مثل زمانی که در حالت عادی دونه رو می بافید.)

نخ رو گرفته و بیرون بکشید.در واقع دونه بعد رو ببافید.


به همین راحتی ژوته زده و دونه اضافه کردید.

در مورد ژته زدن نکات بیشتری هم وجود داره.

این آموزش بطور کاملتر و مفصلتر در وبسایت جدید قرار گرفت.آدرس این مطلب در سایت جدید:

http://steps-of-sewing.com/?p=68

 آدرس سایت جدید:

http://steps-of-sewing.com

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بهار در تاریخ 1393/06/07 و 22:37 دقیقه ارسال شده است




سلام نه کیف موبایل نیست عکس کیف ازین کیفای رو دوشی هست که واسه بیرون میزنیم

کیفایی که خانما در حالت عادی میزارن رو دوششون مث کیفای پارچه ای یا بافتنی که برای بند کیفم یه حالت کمر کشی هست که کیفو میبنده اگه نخ رو جمع کنیم


راستش من خواستم عکسو اینجا کپی پیست کنم نشد نمیتونم عکسو از تو سایت کپی کنم چون اصلا منو باز نمیشه واسه کپی پیست حتی کلیدای میانبرم افاقه نکرد


ضمنا از قبل مسافرت ایمیلم رو چک نکرده بودم و حالا که رفتم سراغ ایمیلم پسوردم یادم رفته یعنی دقیقا یادم نیست

این آدرسه سایته هست
www.honarkade66.blogfa.com تو ستون سمت چپ صفحه در قسمت آخرین پستها نوشته آموزش کیف بافتنی

یه کیف با کاموا سه رنگ نارنجیو سبز و سفیده

ببخشید دردسرتون میدم واقعا شرمنده

اینم آدرس صفحه ای هست که خود کیف رو با آموزشش گذاشته گفتم بنابر احتیاط اگه باز نشد براتون مستقیم تو خود صفحه آموزش کیف بریدhttp://honarkade66.blogfa.com/category/2


واقعا ببخش دردسرتون میدم راستی تو اون سایت اگه بخام اشکال یا سوالمو مطرح کنم میتونم مث اینجا آدرس سایت مرجع رو بزارم

نیست تو پیام قبلیتون اینو گفتین کهشکلکو یه نکته دیگه اینکه تو سایت جدید، هیچ مطلبی کپی برداری از سایتهای دیگه نیست.یعنی برای هر مطلب ساعتها وقت میذارم تا دستور بافت رو بنویسم و از مراحل کار عکس و یا فیلم بگیرم.)
گفتم شاید نباید اینکارو کنم خب اینکه اینجوری مث اینجا آدرس سایتو بدم
طوری نیست یا اینم کپی برداری محسوب میشه ببخشید

اما متوجه نشدم که اگه عکسی بزارم یا آدرس سایتی رو منظورم تو سایت جدیدتونه مشکلی داره یا نه منظورم تو قسمت دیدگاه هاست مث اینجا.




شکلکشکلکشکلک
پاسخ : نه بهار جان این که آدرس سایت و یا عکسی رو تو قسمت نظرات واسه رفع اشکال بذارید ایرادی نداره.من منظورم این بود که تو قسمت آموزشهای سایت نمیخوام آموزش تکراری که با یه سرچ تو گوگل راحت میشه توی سایتهای دیگه دیدشون ،داشته باشم.میخوام سایتم ،طوری باشه که همه بدونن آموزشهای اینجا رو تو هیچ جای دیگه نمیتونن پیدا کنن و به قول معروف مطالب تک توی سایتم بذارم.ولی قبلا هم بودن دوستانی که توی آموزشهای سایتهای دیگه مشکل داشتن و با گذاشتن آدرس ،از من راهنمایی خواستن هیچ مشکلی نیست.در مورد گذاشتن مطلب توی انجمن هم منظورم همون توی سایت جدید بود چون دیگه قرار نیست توی این وبلاگ ،آموزشی داده بشه.

این نظر توسط بهار در تاریخ 1393/06/07 و 16:50 دقیقه ارسال شده است

سلام نه کیف موبایل نیست عکس کیف ازین کیفای رو دوشی هست که واسه بیرون میزنیم

کیفایی که خانما در حالت عادی میزارن رو دوششون مث کیفای پارچه ای یا بافتنی که برای بند کیفم یه حالت کمر کشی هست که کیفو میبنده اگه نخ رو جمع کنیم


راستش من خواستم عکسو اینجا کپی پیست کنم نشد نمیتونم عکسو از تو سایت کپی کنم چون اصلا منو باز نمیشه واسه کپی پیست حتی کلیدای میانبرم افاقه نکرد


ضمنا از قبل مسافرت ایمیلم رو چک نکرده بودم و حالا که رفتم سراغ ایمیلم پسوردم یادم رفته یعنی دقیقا یادم نیست

این آدرسه سایته هست
www.honarkade66.blogfa.com تو ستون سمت چپ صفحه در قسمت آخرین پستها نوشته آموزش کیف بافتنی

یه کیف با کاموا سه رنگ نارنجیو سبز و سفیده

ببخشید دردسرتون میدم واقعا شرمنده

اینم آدرس صفحه ای هست که خود کیف رو با آموزشش گذاشته گفتم بنابر احتیاط اگه باز نشد براتون مستقیم تو خود صفحه آموزش کیف بریدhttp://honarkade66.blogfa.com/category/2


واقعا ببخش دردسرتون میدم راستی تو اون سایت اگه بخام اشکال یا سوالمو مطرح کنم میتونم مث اینجا آدرس سایت مرجع رو بزارم

نیست تو پیام قبلیتون اینو گفتین کهشکلکو یه نکته دیگه اینکه تو سایت جدید، هیچ مطلبی کپی برداری از سایتهای دیگه نیست.یعنی برای هر مطلب ساعتها وقت میذارم تا دستور بافت رو بنویسم و از مراحل کار عکس و یا فیلم بگیرم.)
گفتم شاید نباید اینکارو کنم خب اینکه اینجوری مث اینجا آدرس سایتو بدم
طوری نیست یا اینم کپی برداری محسوب میشه ببخشید

اما متوجه نشدم که اگه عکسی بزارم یا آدرس سایتی رو منظورم تو سایت جدیدتونه مشکلی داره یا نه منظورم تو قسمت دیدگاه هاست مث اینجا.




شکلکشکلکشکلک
پاسخ : راستی یادم رفت در مورد اون عکسی که آدرسش رو گذاشته بودی توضیح بدم.بله عکس رو دیدم و گفته شما صحیحه.متاسفانه توضیحش دقیقا تو همونجایی که گفته 26 تا دونه سر بندازید ایراد داره.احتمالا به قول شما همون 26 سانت منظورش بوده.

این نظر توسط بهار در تاریخ 1393/06/07 و 7:05 دقیقه ارسال شده است

سلام

ممنون از توجهتون

حتما بخاطر میسپارم

یه چیزی میخواستم بگم چند وقت پیشا تو سایتا سرچ میکردم دنبال مدلهای مختلف بافتنی و اینکه آموزششون چه جوره چیزی هست من بتونم ببافم و ازین جور حرفا
بعد یه مدل کیف بافتنی پیدا کردم تو یه سایت آموزششو گذاشته بود
تصمیم نداشتم ببافمش اما دیروز ظهر یهو به سرم زد که برم کاموا بگیرم و ببافمش چون بنظر آسون میاومد به هر حال بعد از ظهر رفتم طبق چیزی که گفته بود 3تا کاموا خریدم حالا که اومدم خونه دیشب یه نگاه کردم رو آموزشش
خیلی تعجب کردم شکلکشکلکشکلک فکر نمیکنم اونجور که گفته ........... خوب من از خوندنش اینو متوجه شدم.اگه جاییو متوجه نشدم بم بگید یا اشتباه متوجه شدم خلاصه راهنماییم کنید .
کل کیف رکن بافیه و فقط تو یه رج ژته میزنیم که سوراخها واسه بند کیفه و لبه های کیفو میدوزیم
و تو رجی که ژته میزنیم 4 رکن یه ژته دوتا یکی باز 4رکن یه ژته دوتا یکی تا آخر رج و بعد رکن بافی تا اندازه مورد نظر

اما عجیبه توش نوشته 26 دانه سر بندازیم 4 رج رکن بعد رج پنجم را به اینصورت میبافیم
4 رکن یه ژته دوتا یکی باز 4رکن یه ژته دوتا یکی ......تا آخر رج
و بعد رکن بافی تا اندازه مورد نظر بعدم لبه ها رو بهم بدوزیم

چند بار دیگه مطلبو تو صفحه باز کردم تو سایت رفتمو آموزشو مجدد خوندم گفتم اشتباه متوجه شدم اما نوشته 26 دانه سر بندازید
مگه میشه ؟این که کوچیک میشه شاید منظورش 26 سانتی متر دونه سر بندازین شایدم اون ژته زدن ها فقط تو رج پنجم نبوده باشه و تو بقیه رجهام هست ولی من متوجه نشدم شایدم یه چیز دیگس نمیدونم فقط خیلی کلافه ام کاموا خریدم الان اما موندم چیکار کنم شاید من درست منظورو نگرفتم

حالا آموزشش اینجور نوشته:

26 دانه سر انداخته و با بافت رکن 4 رج ادامه میدهیم
در رج پنجم 4دونه رکن 1 ژته دوتا یکی 4دانه رکن یه ژته دوتا یکی بافت را تا آخر ادامه میدهیم (سوراخها ایجاد شده جهت بند کیف است)

تا بلندی 30 تا 32 سانتی متر بافت را رکن ادامه میدهیم بعد لبه های کناری کیف را دوخته و یک بند درست میکنیم با قلاب زنجیره میزنیم و از سوراخهایی که در رج پنجم انجام دادیم رد میکنیم

همین بود. ممنون میشم راهنماییم کنید.کمی حالم گرفتس بخاطریکه کاموا رو گرفتم اما به این برخوردم یهو


شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : بهار عزیزم.توی سایت جدید که همین سوال رو پرسیده بودید پاسختون رو دادم.

این نظر توسط بهار در تاریخ 1393/06/06 و 5:53 دقیقه ارسال شده است


سلام

بهار هستم

تازه به جمعتون پیوستم فقط یک روز داشتم سایتو میدیدم و به قولی میگشتم چون خیلی آموزشاتون عالی بیان میشه مثلا من دارم یه شالگردن دکمه دار میبافم تو ژته زدن اشکال داشتم مراجعه کردم تا این سایتو یهو دیدم دیگه از پاش تکون نخوردم دیدم از جون مرغ تا جون آدمیزاد رو توش آموزش دادین واضح نظراتم میدیدم کهبعضیا جاهایی اشکال داشتن و ماشالا خانمای هنرمند همچی واضح گفته بودن که منم یه چیزاییو نمیدونستم یاد گرفتم و یه چیزاییو میدونستم اما عملی خوب در نمیاوردم و یاد گرفتم.دس مریضاد

امیدوارم منو هم با آموزشاتون و دانسته هاتون راهنمایی کنید فقط میتونم بگم واقعا ممنونم خیلی خوشحالم تا الان بیدار بودم ذوق کردم حسابی

براتون که دلسوزانه وقت میزارید و دانسته هاتون رو در اختیار میزارید صمیمانه بهترین ها رو آرزو میکنم. راستی من اگه مدلی داشتم و از جایی گرفته بودم با ذکر منبع بزارم تو سایت مشکلی نداره؟چیزای قشنگی دارم که حیفم میا نزارم.


شکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام بهار عزیزم به جمع دوستان و کاربران این سایت خوش اومدی.فقط یه مطلب اینه که من دیگه آموزشهای جدید رو تو سایت جدیدی که آدرسش رو تو اطلاعیه بالای صفحه گذاشتم،قرار میدم و خیلی وقته که دارم مطالب این وبلاگ رو هم به اونجا منتقل میکنم.تو سایت جدید بعضی از مطالب هزینه دار هست و البته اکثر موارد همچنان رایگانه.مطالبی که قبلا توی وبلاگ بطور آنلاین آموزش داده میشد،تو سایت جدید برای اعضای ویژه قرار گرفته و دیگه نیازی به کارت به کارت کردن هزینه ها نیست.امیدوارم تو سایت جدید ببینمتون و تا جایی که بتونم کمکتون میکنم.و یه نکته دیگه اینکه تو سایت جدید، هیچ مطلبی کپی برداری از سایتهای دیگه نیست.یعنی برای هر مطلب ساعتها وقت میذارم تا دستور بافت رو بنویسم و از مراحل کار عکس و یا فیلم بگیرم.چون نمیخوام مثل سایر سایتها،مطالبی که میذارم تو همه جا پیدا بشه.هر چند که الان وقتی یه سرچ میکنم می بینم تمام مطالب این وبلاگ رو کپی کردن و خیلی هاشون حتی اسم منبع رو ننوشتن.در مورد مطالبی هم که فرمودید از سایتهای دیگه گرفتید اگه خدا یاری کرد و در آینده ،قسمت انجمن سایت جدید فعال شد میتونید مطالبتون رو اونجا با ذکر منبع بذارید.بابت نظرات ارزنده تون هم واقعا ممنونم دوست گلم.

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1392/11/23 و 18:27 دقیقه ارسال شده است

سلام.ممنون از سایت خوبتونشکلک
خیلی کارساز بودشکلک


کد امنیتی رفرش
کپی رایت
تمامی مطالب سایت اختصاصی میباشد و کپی برداری از آن پیگرد خواهد داشت.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 182
  • کل نظرات : 593
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 1280
  • آی پی امروز : 89
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 112
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 112
  • بازدید ماه : 1,718
  • بازدید سال : 60,990
  • بازدید کلی : 3,940,742
  • عضویت در سایت
    عضــویــــــــــــت
    برای عضویت بهتر است ایمیل داشته باشید .

    ایمیلی ندارید ؟ مشکلی نیست در اینجا ایمیل بسازید .