loading...
STEPS-OF-SEWING | آموزش هنرهای دستی ، آشپزی ، روانشناسی سلامت و ....
زهره بازدید : 1344 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

پترن این گل به شکل زیره.


اون جاهایی که من چند تا خط کشیدم یعنی همون مراحل قبل تکرار میشه.

همونطور که از شکل مشخصه اول 5 تا زنجیره بزنید و دایره کنید.رج بعد اول بافت رو با یه زنجیره بلند کنید و بعد توی زنجیره ها 7 تا پایه کوتاه بزنید.رج سوم رو با 3 تا زنجیره بلند کرده و یه پایه بلند دوتایی دیگه تو همون قسمت بزنید . 2 تا زنجیره زده و 2 تا پایه بلند دوتایی دیگه تو پایه کوتاه رج قبل بزنید و همین کار رو تا آخر رج ادامه بدید.


اون قسمتهایی که توی نقشه با یه نقطه مشخص شده یعنی باید نخ رو تو اونجا قطع کرده و بافت رو تموم کنید یا اینکه بافت رو شروع کنید.البته من خودم نخ رو نمی برم و به صورت شلال نخ رو از قسمتهای مورد نظر عبور میدم تا به قسمتی که باید بافت رو شروع کنم برسم.اما اگه نخ ضخیم باشه جالب نمیشه.

برای رج بعد 2 تا زنجیره می زنیم و با 5 تا پایه بلند سه تایی بافت popcorn رو انجام میدیم و دوباره با 2 تا زنجیرهبافت یه گلبرگ رو تموم می کنیم .برای گلبرگها بعد همین کار رو انجام میدیم.فقط دقت کنید تو قسمت آخر زنجیره هاتون بزرگتر باشه.


حالا اگه زنجیره شروع و زنجیره پایان یه گلبرگ رو به جای اینکه توی سوراخهای بین پایه بلندهای رج قبل بزنیم ،روی خود پایه بلندها بزنیم،گلبرگها به هم متصل میشن و گلتون زیباتر میشه.من اونجوری هم گل رو می بافم و عکسش رو به همین قسمت اضافه می کنم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
کپی رایت
تمامی مطالب سایت اختصاصی میباشد و کپی برداری از آن پیگرد خواهد داشت.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 182
  • کل نظرات : 593
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 1280
  • آی پی امروز : 184
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 250
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 250
  • بازدید ماه : 1,856
  • بازدید سال : 61,128
  • بازدید کلی : 3,940,880
  • عضویت در سایت
    عضــویــــــــــــت
    برای عضویت بهتر است ایمیل داشته باشید .

    ایمیلی ندارید ؟ مشکلی نیست در اینجا ایمیل بسازید .