loading...
STEPS-OF-SEWING | آموزش هنرهای دستی ، آشپزی ، روانشناسی سلامت و ....
زهره بازدید : 3766 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (2)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فریده احمدیان در تاریخ 1392/12/25 و 21:19 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید اگر میشه به من بگین چگونگی بافتن 5 بافت پایه بلندرو ممنون میشم و اگر زحمتی نیست بافتهای مبتدی دیگه رو به من اموزش بدین چون من تازه شروع کردم چیزی هم بلد نیستم
پاسخ : دوست عزیز،ایشالله قراره از بعد از تعطیلات همه مباحث این وبلاگ از جمله قلاب بافی از سطح بسیار مبتدی آموزش داده بشه و سرفصل جداگانه ای برای مبتدیها در نظر گرفته بشه که کسانی که تازه میخوان یاد بگیرن با رفتن سراغ مطالبی که هنوز چیزی ازش نمیدونن سر در گم نشن.
برای بافتن پایه بلندها همونطور که از اسمشون پیداست تعداد دورهای نخ که باید به دور قلاب پیچیده بشه مشخص میشه.مثلا وقتی میگیم پایه بلند دو تایی یعنی باید نخ رو یک بار دور قلاب بپیچیم.وقتی میگیم پایه بلند سه تایی ،باید نخ رو دو بار ،برای پایه بلند چهارتایی ،سه بار و برای پایه بلند 5 تایی ،نخ رو 4 بار دور قلاب می پیچیم و بعد قلاب رو از مکان مورد نظر بیرون برده و نخ رو گرفته و بیرون می کشیم،بعد نخ رو با قبلاب گرفته و از توی دو تا از حلقه های روی قلاب بیرون می کشیم.حالا 5 تا حلقه روی قلاب داریم.دوباره نخ رو با قلاب گرفته و از توی دو تا حلقه بعدی روی قلاب بیرون می کشیم،حالا 4 تا حلقه روی قلاب باقی می مونه.و .. به همین ترتیب نخ رو با قلاب گرفته و دو تا دو تا از حلقه های روی قلاب بیرون می کشیم تا زمانی که حلقه های روی قلاب تموم بشه و فقط یک حلقه روی قلاب باقی بمونه.

این نظر توسط بهار در تاریخ 1392/10/15 و 7:25 دقیقه ارسال شده است

یه سوال اگه میشه به ایمیلم جواب رو ارسال کنید.ممنون .در بافت پایه بلند که نوشته شده رج رابا2زنجیربلندمیکنیم منظورهمون زنجیره است؟شما درعکس قلاب رو در زنجیراول واردکردید؟آخه واسه من فاصله افتادوسوراخ ایجادشد.من میتونم مراحلی که انجام میدم رو واستون میل کنم؟توروخدا تونستید جواب رو به ایمیلم ارسال کنیدببخشید
پاسخ : پاسختون رو به ایمیلتون ارسال میکنم.


کد امنیتی رفرش
کپی رایت
تمامی مطالب سایت اختصاصی میباشد و کپی برداری از آن پیگرد خواهد داشت.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 182
  • کل نظرات : 593
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 1280
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 1,669
  • بازدید سال : 60,941
  • بازدید کلی : 3,940,693
  • عضویت در سایت
    عضــویــــــــــــت
    برای عضویت بهتر است ایمیل داشته باشید .

    ایمیلی ندارید ؟ مشکلی نیست در اینجا ایمیل بسازید .