loading...
STEPS-OF-SEWING | آموزش هنرهای دستی ، آشپزی ، روانشناسی سلامت و ....
زهره بازدید : 4161 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (3)

برای دو تا یکی کردن پایه کوتاه ها دو روش وجود داره.

1-     قلاب رو تو مکانی که قراره دو تا یکی کنیم ،فرو کرده

 و نخ رو گرفته و بیرون می کشیم.

 اما مرحله دوم رو که باید دوباره نخ رو با قلاب گرفته و از توی هر دو حلقه روی قلاب بیرون بکشیم،انجام نمیدیم.

دوباره قلاب رو از مکان بعدی عبور داده

 و نخ رو گرفته و بیرون می کشیم.


و حالا که 3 تا حلقه روی قلاب داریم.نخ رو با قلاب گرفته

  از داخل هر 3 حلقه روی قلاب بیرون می کشیم.

 به این ترتیب دو تا پایه رو با هم یکی کردیم و یه دونه از تعداد پایه کوتاه ها کم میشه.

2-     قلاب رو از حلقه جلویی مکانی که قراره دو تا یکی کنیم رد می کنیم،اما نخ رو از توی اون بیرون نمی کشیم.

و قلاب رو از توی حلقه جلویی دونه بعد هم رد می کنیم.

حالا نخ رو با قلاب گرفته

 و از داخل دو تا حلقه جلویی که روی قلاب قرار دارن عبور میدیم.

الان دو تا حلقه روی قلاب داریم.نخ رو با قلاب گرفته

 و از توی هر دو حلقه روی قلاب بیرون می کشیم.

برای دو تا یکی کردن،هر روشی رو که انجام بدید درسته.اما اگه دقت کنید،همونطور که من تو عکسهای زیر دور اون دو تا پایه که با هم یکی شدن خط کشیدم،متوجه میشید که تو روش دوم انگار یه پایه کوتاه معمولی زده شده و با بقیه پایه ها از نظر ظاهری هیچ فرقی نداره.

 اما تو روش اول، شکل دو پایه با هم یکی شده با پایه های معمولی متفاوته.

 من برای بافت گلها و عروسکها ،از روش دوم استفاده میکنم .چون بافتمون یکدست درمیاد.

این مطلب بهمراه توضیحات کاملتر و نیز بهمراه فیلم آموزشی در وبسایت جدید آموزش قدم به قدم بافتنی و خیاطی قرار گرفت.مطالب بیشتر در مورد بافتنی و خیاطی رو میتونید در سایت جدید دنبال کنید.

آدرس این مطلب در سایت جدید:

دو تا یکی کردن پایه های کوتاه(درس 7 قلاب بافی)


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط صحرا در تاریخ 1393/02/03 و 18:54 دقیقه ارسال شده است

سلام دووست وهمکار عزیز سایت مفیدتان را لینک کردم عنوان سایتم سیسمونی است
پاسخ : سلام دوست گلم.بله من قبلا به سایتتون سر زدم.از طریق سایت آموزش هنر بافتنی.منم لینکتون میکنم.امیدوارم سایت جدیدتون هم مثل قبلی موفق بشه و من هم بتونم از مطالب مفیدتون استفاده کنم.

این نظر توسط صحرا در تاریخ 1393/02/03 و 18:54 دقیقه ارسال شده است

سلام دووست وهمکار عزیز سایت مفیدتان را لینک کردم عنوان سایتم سیسمونی است

این نظر توسط صحرا در تاریخ 1393/02/03 و 18:53 دقیقه ارسال شده است

سلام دووست وهمکار عزیز سایت مفیدتان را لینک کردمعنوان سایتم سیسمونی است


کد امنیتی رفرش
کپی رایت
تمامی مطالب سایت اختصاصی میباشد و کپی برداری از آن پیگرد خواهد داشت.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 182
  • کل نظرات : 593
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 1280
  • آی پی امروز : 209
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 297
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 297
  • بازدید ماه : 1,903
  • بازدید سال : 61,175
  • بازدید کلی : 3,940,927
  • عضویت در سایت
    عضــویــــــــــــت
    برای عضویت بهتر است ایمیل داشته باشید .

    ایمیلی ندارید ؟ مشکلی نیست در اینجا ایمیل بسازید .