loading...
STEPS-OF-SEWING | آموزش هنرهای دستی ، آشپزی ، روانشناسی سلامت و ....
زهره بازدید : 8012 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (4)










توضیح کامل بافت این اسکاچ زیبا به وبسایت جدید آموزش قدم به قدم بافتنی و خیاطی منتقل شد.برای مشاهده این مطلب و آموزشهای بیشتر در زمینه قلاب بافی و بافتنی به سایت جدید مراجعه کنید تا آموزشهایی رو که در هیچ سایت دیگه نمیتونید پیدا کنید ،مشاهده کنید در سایت جدید تمام موارد پایه ای با فیلم آموزش داده شده.


آدرس این مطلب در سایت جدید:

بافت یک اسکاچ یا لیف زیبا با قلاب

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط najmeh در تاریخ 1393/01/25 و 7:26 دقیقه ارسال شده است

سلام.واقعا ممنونم.پس من چیزایی رو که میخوام براتون ایمیل میکنم.هروقت که طول بکشه اشکال نداره.
پاسخ : باشه نجمه جان.منتظر ایمیلت هستم.

این نظر توسط najmeh در تاریخ 1393/01/23 و 21:58 دقیقه ارسال شده است

سلام.ببخشید نمیشه بازم آموزش هاتون رو داشته باشید. من هنوز میخواستم خیلی چیزا رو از شما یاد بگیرم.خواهش میکنم قبول کنید. اینجوری بهتره
پاسخ : نجمه جان متاسفانه فرصت کافی ندارم.وقتی قبول می کنم که فقط برای یک نفر با دریافت مقداری هزینه یک سری آموزش رو ارسال کنم برای اینکه آموزشها رو سر موقع بفرستم مجبورم تا مدتی تو سایت مطلب نذارم و این برنامه ای رو که دارم بهم میریزه.مگه اینکه بهم فرصت بدید که هر وقت فرصت اضافه پیدا کردم آموزش درخواستی تون رو بفرستم.

این نظر توسط najmeh در تاریخ 1393/01/21 و 12:02 دقیقه ارسال شده است

سلام.ببخشید من نمیدونم ایمیل هام به شما نمیرسه یا شما جواب ندادید.من خیلی وقته بهتون ایمیل زدم وای جوابی نیومده.ممنون
پاسخ : سلام نجمه جان.من به خاطر مشغله زیاد،دو سه روزی ایمیلها رو چک نکردم.امشب جواب ایمیلتون رو براتون ارسال کردم و جواب سوالهاتون رو دادم.

این نظر توسط r3za در تاریخ 1393/01/20 و 19:18 دقیقه ارسال شده است

وقت بخير

سيستم تبادل لينک رايگان (با رنک 5) ايران صبا از شما جهت تبادل لينک دعوت ميکند , اين تبادل بدون قيد و شرط بوده و فقط جهت افزايش آمار وبلاگنويسان طراحي شده است.

با احترام ايران صبا - www.irsaba.ir
پاسخ : ممنون.ایشالله بهتون سر میزنم.


کد امنیتی رفرش
کپی رایت
تمامی مطالب سایت اختصاصی میباشد و کپی برداری از آن پیگرد خواهد داشت.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 182
  • کل نظرات : 593
  • افراد آنلاین : 30
  • تعداد اعضا : 1280
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 107
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 107
  • بازدید ماه : 1,713
  • بازدید سال : 60,985
  • بازدید کلی : 3,940,737
  • عضویت در سایت
    عضــویــــــــــــت
    برای عضویت بهتر است ایمیل داشته باشید .

    ایمیلی ندارید ؟ مشکلی نیست در اینجا ایمیل بسازید .