loading...
STEPS-OF-SEWING | آموزش هنرهای دستی ، آشپزی ، روانشناسی سلامت و ....
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Hasti در تاریخ 1392/10/21 و 23:02 دقیقه ارسال شده است

سلام و خسته نباشيد. بابت پترن هاي زيبايي كه گذاشتين تشكر ميكنم. اگر ممكن هست لطفا اين مدل پترن رو برام توضيح بديد هر چقدر هزينه هم داشته باشه پرداخت ميكنم.البته بالاي بافت نوشته شده ينتفاب لدم
پاسخ : ببخشید هستی عزیز من متوجه نشدم که شما کدوم پترن رو میخواید،آیا همین مدل بافتنی که دویت عزیزمونtco03 برامون ارسال کردن رو منظورتونه؟

این نظر توسط آذینه دخت در تاریخ 1392/10/20 و 10:40 دقیقه ارسال شده است

سلام مهربون
از وبلاگتون خوشم آمد
میخواستم شما را لینک کنم گفتم اول اجازه بگیرم اگر شما هم مایل بودید مرا لینک کنید
پاسخ : خواهش میکنم آذینه دخت عزیز.لینکتون میکنم و به وبلاگتون هم سر زدم.امیدوارم موفق باشید.


کد امنیتی رفرش
کپی رایت
تمامی مطالب سایت اختصاصی میباشد و کپی برداری از آن پیگرد خواهد داشت.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 182
  • کل نظرات : 593
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 1280
  • آی پی امروز : 223
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 324
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 324
  • بازدید ماه : 1,930
  • بازدید سال : 61,202
  • بازدید کلی : 3,940,954
  • عضویت در سایت
    عضــویــــــــــــت
    برای عضویت بهتر است ایمیل داشته باشید .

    ایمیلی ندارید ؟ مشکلی نیست در اینجا ایمیل بسازید .