loading...
STEPS-OF-SEWING | آموزش هنرهای دستی ، آشپزی ، روانشناسی سلامت و ....
زهره بازدید : 2004 سه شنبه 03 دی 1392 نظرات (13)

اول از همه از تمام دوستانی که مطالب سایت رو دنبال می کنن و با نظراتشون من رو راهنمایی و دلگرم میکنن تشکر میکنم.یه تعداد از دوستان بهم ایمیل زدن و یا تلفنی ازم درخواست کردن که نیازی ندارن که همه دوره های بافتنی رو بگذرونن و فقط یه تعداد از مطالب رو میخوان یاد بگیرن.

یعضی از دوستان میخواستن تمام موارد بافتنی رو اصولی و کامل یاد بگیرن که برای اونها هم کلاسهای خصوصی و هم کلاسهای آنلاین رو در نظر گرفتم.

اما در این حین تعدادی پیدا شدن که نظرشون این بود که نمیخوان همه چیز رو یاد بگیرن و فقط دوست دارن مواردی که بیشتر به دردشون میخوره رو بدونن.بعضی هم میخواستن یک یا دو جلسه فقط برای رفع اشکال و یا یادگیری موارد دلخواهشون برگزار بشه.

این دوستان میتونن قسمت دسته بندی که در سمت راست سایت قرار داره رو مشاهده کنن،در قسمت بافتنی گزینه ای هست به نام آموزش بافتنی که اگه روش کلیک کنید تمام پستهای مربوط به کلاسها براتون باز میشه.تو این پستها یک مورد هست به نام موضوعات کلاسهای بافتنی.

توی این پست بطور کلی مواردی که قراره در کلاسها به مرور آموزش داده بشه نوشته شده و البته ممکنه بعضی موارد از قلم افتاده باشه.مثلا در مورد دامن فقط دو سه مورد رو نوشتم در حالیکه حدود 10 مورد دامن بافتنی برای آموزش وجود داره.مطالبی که توی سایت آموزش داده میشه از کلاسها حذف میشه.و چیزهایی که در کلاسها آموزش داده میشه در سایت قرار نمی گیره.

دوستان میتونن لیست موضوعات آموزشی رو نگاه کنن و اونهایی رو که براشون جالبتر و مفیدتر هست و یا مشتاق یادگیریش هستن رو یادداشت کنن و اگه بخوان از طریق کلاسهای آنلاین اونها رو یاد بگیرن با پرداخت هزینه یک دوره از کلاسهای آنلاین 15 مورد از اونها رو یاد بگیرن و اگه بخوان کلاس حضوری داشته باشن هر جلسه از کلاسها با توجه به مسیر رفت و آمد از 20 تا 30 هزار تومن خواهد بود.که البته اگه دوستان به منزل من بیان هزینه هر جلسه 18 هزار تومن میشه.اما در کلاسهای حضوری با توجه به وقتی که مطلب مورد نظر نیاز داره از 4 تا 6 موضوع آموزش داده میشه.

 


یکبار دیگه یادآوری میکنم اکثر این موارد از ترجمه بیش از 70 کتاب زبان اصلی بدست اومده و هزینه و وقت زیادی صرف یادگیری اونها شده،لذا همه اونها رو نمیتونم بصورت رایگان تو سایت قرار بدم.اما تو سایت هم با گذشت زمان مطالبی که جذابیت و زیبایی بیشتری دارن و مهارت بیشتری هم نیاز دارن قرار خواهد گرفت.تا دوستانی که بنا به دلایلی نمیتونن هزینه کنن هم بتونن از بعضی ابتکارات خودم در بافتنی بهره ببرن.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نگین در تاریخ 1393/05/14 و 1:09 دقیقه ارسال شده است

سلام مریم جان . تو رو خدا کمکم کن . من به اون وبت رفتم عزیزم ثپت نام هم کردم ولی یه پیام به ایمیل من ارسال شد اما لین نداشت . دلم میخواد هرچه زودتر از مطالب خیییلی خوبتون استفاده کنم .
منتظرتونم
negiiin1367.blogfa.com
این وبمه عزیزم
پاسخ : سلام نگین جان.اسم من زهره است عزیزم.ظاهرا بعضی از ایمیلهای ارسالی به کاربرانی که ثبت نام میکنن ،لینک فعالسازی نداره ،علتش رو نمیدونم اما این اتفاق خیلی کم میفته.سعی میکنم خیلی زود این اشکال رو برطرف کنم، اما فعلا تا برطرف شدن اون ،من اسم کاربری و همه مشخصات شما رو از اون سایت پاک میکنم تا دوباره بتونید با همون مشخصات ثبت نام کنید.

این نظر توسط نارسيس در تاریخ 1392/10/21 و 10:55 دقیقه ارسال شده است

سلام
خسته نباشيد
ميشه لطفا ليست مطالبي كه در هر دوره آموزش ميديد را برام ايميل كنيد؟ من ميخوام توي كلاساتون شركت كنم اما نميدونم آموزش آنلاينتون به چه صورته اگه ميشه در اين مورد هم توضيح بديد همچنين در مورد كلاساي حضوري، هزينه ها هم لطفا برام بفرستيد
با سپاس فراوان
پاسخ : امروز بعد از ظهر پاسخ به ایمیلتون ارسال میشه.

این نظر توسط بهار در تاریخ 1392/10/19 و 11:24 دقیقه ارسال شده است

با سلام میشه بگین برا گودی حلقه استین جلو و عقب لباس چند تا کم کنیم ممنون میشم کمکم کنین
پاسخ : برای گودی حلقه آستین با توجه به مدل لباس و همچنین سن شخصی که براش لباس می بافید تعداد دونه هایی که کم میشه متفاوت هست.اما در حالت کلی و بدون در نظر گرفتن مدل و سن ،برای جلو 3 - 2-1 و برای پشت 2-1 کم میشه.

این نظر توسط neda در تاریخ 1392/10/18 و 0:36 دقیقه ارسال شده است

من اگه بخوام از دوره های آنلاین شما استفاده کنم چطوریه؟ چه مدل هایی آموزش می دهید و اگه امکان داره مراحل ثبت نام و هزینه و مواردی که در هر جلسه آموزش می دهید رو برای من به آدرس ایمیلی که دادم ارسال نمائید
پاسخ : پاسخ به ایمیلتون ارسال میشه.

این نظر توسط بهار در تاریخ 1392/10/12 و 21:57 دقیقه ارسال شده است

واریز شد.مرسی

این نظر توسط mm در تاریخ 1392/10/12 و 19:06 دقیقه ارسال شده است

سلام باتشکر از سایتتون ببخشید برای بافت لباس پسرونه برای سن 10سال برای دور یقه و قسمت های دیگه چند دونه باید درنظر گرفت؟باتشکرشکلک
پاسخ : با توجه به سن نمیشه گفت چند تا دونه باید سر بندازید این مساله بستپی به ضخامن میل و نختون داره.بعنوان مثال با یک نخ نازک و میل نازک برای یه دختر بچه ممکنه70 تا دونه برای کلاه سر بندازید .و از طرفی با یک نخ و مسل ضخیم برای کلاه یک مرد 6 تا سر بندازیم.در مورد نحوه محاسبه تعداد دونه های لازم امروز تو سایت توضیح خواهم داد.

این نظر توسط بهار در تاریخ 1392/10/12 و 14:55 دقیقه ارسال شده است

اسم صاحب حساب رو ننوشتید در ایمیل
پاسخ : براتون ایمیل میکنم.

این نظر توسط بهار در تاریخ 1392/10/11 و 20:01 دقیقه ارسال شده است

مواردی که میخام رو به ایمیل سایت فرستادم. ممنون میشم جواب بدین
پاسخ : بعد از بررسی ،پاسخ به ایمیلتون ارسال میشه.

این نظر توسط بهار در تاریخ 1392/10/11 و 18:10 دقیقه ارسال شده است

سلام. من بافتنی رو تا حدودی بلدم ولی دوست دارم بافتن مدل رو یاد بگیرم. الان میتونم از بین شماره های 1 تا 24 که در بخش موضوعات آموزشی اومده، 15 تا رو انتخاب کنم تا این موارد رو اموزش بدین.منظورتون رو از این نوشته درست متوجه شدم؟ هزینه ش به چه صورته؟
پاسخ : شما میتونید مواردی رو که دلخواهتون هست مشخص کنید و من با توجه به اینکه اون مطلب چقدر وقت برای آموزش نیاز داره بهتون میگم که تمام مواردی که انتخاب کردید چند دوره آموزش نیاز داره.اینکه شما میگید 15 مورد رو انتخاب کنبد بستگی داره که موردی رو که انتخاب می کنید شامل یک مورد و یابیشتر برای آموزش باشه.به هر حال شما مطالب مورد نظرتون رو انتخاب کنید و به ایمیل سایت بفرستید.من توضیحات کامل رو در مورد دوره های آموزشی شما ارائه میدم.هزینه هر دوره هم همونطور که در متن گفتم 20 هزار تومن هست.که با توجه به تعداد مطالب آموزش داده شده بسیار هزینه کمی هست.چون برای هر مطلب شما بین 650 تا1200 تومن هزینه می کنید.در حالی که هیچ جایی وجود نداره که شما 1000 تومن پرداخت کنید و مثلا یک دامن رو بهتون آموزش بدن.
خاتمه امر اینکه شما اول مطالب دلخواه رو انتخاب کرده و به ایمیل سایت بفرستید.

این نظر توسط maman33 در تاریخ 1392/10/08 و 22:37 دقیقه ارسال شده است

سلام خوبین دار میبافم برای اندازه گیری و کلییییی سئوال برام پیش اوده عکس هم نمیتونم بفرستم موبایلمو دادم برای کاری.شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : ایمیل بزن برام.


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
کپی رایت
تمامی مطالب سایت اختصاصی میباشد و کپی برداری از آن پیگرد خواهد داشت.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 182
  • کل نظرات : 593
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 1280
  • آی پی امروز : 208
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 295
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 295
  • بازدید ماه : 1,901
  • بازدید سال : 61,173
  • بازدید کلی : 3,940,925
  • عضویت در سایت
    عضــویــــــــــــت
    برای عضویت بهتر است ایمیل داشته باشید .

    ایمیلی ندارید ؟ مشکلی نیست در اینجا ایمیل بسازید .