loading...
STEPS-OF-SEWING | آموزش هنرهای دستی ، آشپزی ، روانشناسی سلامت و ....
زهره بازدید : 24044 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (25)

از این به بعد تعدادی از انواع بافت با دومیل رو به همراه نقشه بافتشون براتون میذارم.دوستانی که از روی نقشه میتونن بافت رو تشخیص بدن میتونن از این بافتهای زیبا تو لباسهای زنونه،بچگونه،شالها و ... استفاده کنن و دوستانی هم که متوجه مفهوم پترنها نمیشن،اگه از پترنی خوششون اومد میتونن با پرداخت 1500 تومن بابت هر پترن ،توضیح کاملش رو دریافت کنن.


1-پترن اول:

2-پترن دوم:

3-پترن سوم:

4-پترن چهارم:

5-پترن پنجم:

6-پترن ششم:

7-پترن هفتم:

8-پترن هشتم:

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط nazila در تاریخ 1393/07/16 و 12:36 دقیقه ارسال شده است

از اینکه پاسخ سوالم رو دادید ازتون بی نهایت ممنونم
چطوری می تونم بافت بعضی از علامتها رو یاد بگیرم یعنی چطوری علامتها رو براتون بفرستم؟
پاسخ : نازیلای عزیزم،من تو سایت جدید دارم نقشه خوانی رو هم یاد میدم،البته برای اعضای ویژه.اینجا برات میگم بعد شما تصمیمت رو بگیر.برای عضویت ویژه تو سایت جدید ماهانه 10 هزار تومن هزینه داره ،و الان 40 روزه که مطالب اعضای ویِزه رو شروع کردم و تو این 40 روز بیشتر از 60 مطلب تو سایت فقط برای اعضای ویژه قرار گرفته.یعنی متوسط مطالبی که برای اونها تو سایت قرار می گیره بیشتر از روزی یک مطلب هست،که همش اصول مهم در مورد بافت پوشا ک و ... هست که اگه به سایت سر بزنی، میتونی عناوینش رو ببینی.اما اگه بازم مصر هستی که فقط علامتها رو داشته باشی، برای هر 10 علامت 2000 تومن هزینه داره.البته قبلش علامتها رو برام ایمیل کن.ممکنه برای تفهیمیه علا مت نیاز به فیلم گرفتن باشه، و یا ممکنه با یه توضیح بشه درکش کرد.اگه به فیلم نیاز نداشته باشه ،هزینه اش همونه که در بالا گفتم و اگه فیلم بخواد برای هر مورد که با فیلم همراه باشه 500 تومن خواهد بود.حالا شما تصمیت رو بگیر.آدرس سایت جدید برای عضویت ویژه در اطلاعیه بالای سایت اومده . و آدرس ایمیل برای ارسال علامتها stepsofsewing@gmail.com هست.

این نظر توسط nazila در تاریخ 1393/07/12 و 14:07 دقیقه ارسال شده است

سلام من طرز بافت پترن اول رو می خواهم
پاسخ : نازیلا جان من همه آموزشها رو دارم تو سایت جدید دنبال میکنم و این مدلها رو هم اونجا قراره آموزش بدم .هزینه ها هم تو سایت جدید از طریق درگاه آنلاین بانک ملت انجام میشه و نیازی به کارت به کارت کردن هزینه ها نداره.آدرس سایت جدید هم در اطلاعیه بالای صفحه نوشته شده.

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1393/05/27 و 19:07 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنون از سايت عاليتون ،كدوشون برأي لباس بجه بهرته؟؟؟؟شکلکشکلکشکلک
پاسخ : زهرا جان انتخاب پترن خاص بستگی به سلیقه افراد مختلف داره و نظر افراد متفاوت ،با هم متفاوته.اما چون از من نظرخواهی کردید ،به نظر من پترنهای 5 و 7 و 8 هم برای دختربچه ها و هم برای پسربچه ها مناسبه و پترن 4 برای دختربچه ها.البته ناگفته نمونه که آموزش همه این پترنها به زودی تو وبسایت جدید به آدرس http://steps-of-sewing.com قرار می گیره و بجای کارت به کارت کردن هزینه مورد نظر،میتونید از طریق درگاه آنلاین بانک که برای پستهای خاص هزینه دار قرار می گیره میتونید مبلغ رو پرداخت کرده و تحت عنوان کاربران اشتراک طلایی یا vip همه مطالب هزینه دار رو که توی یک ماه تو سایت قرار می گیره مشاهده کنید.منتظر نظراتتون تو وبسایت جدید هستم.

این نظر توسط ناهید در تاریخ 1393/05/18 و 0:19 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید چرا پترن جدید اموزش نمی دهید اگر چند پترن برای شما بفرستم

طرز بافت ان به من یاد میدهید هر چقدر هزینه داشته باشد می پردازم از شما ممنونم
پاسخ : ناهید جان ،اطلاعیه بالای صفحه رو بخونید.
در حال حاضر انقدر کارهای بانکی سایت جدید وقتم رو گرفته و همینطور مطالبی که قراره به زودی تو سایت بذارم که فرصت اینکه بخوام آموز شخصی داشته باشم رو ندارم.میتونید به سایت جدید مراجعه کنید چون ایشالله تا اول هفته بعد مطالب زیادی توش قرار می گیره که حتی اونهایی که عنوانشون با مطالب وبلاگم یکی هست، نکات اضافه تری رو توشون نوشتم.

این نظر توسط Ziba در تاریخ 1393/04/16 و 4:42 دقیقه ارسال شده است

به نظرتون كدومش براي شال گردن خوبه؟
پاسخ : حتما میدونید که سلیقه ها متفاوته و اون چیزی که به نظر من خوبه ممکنه از نظر شما زیاد جالب نباشه.اما نظر من در مورد شال زنونه پترن اول و یا پنجم هست.

این نظر توسط مریم در تاریخ 1393/04/11 و 18:47 دقیقه ارسال شده است

با سلام کارای زیبایی بود چطور باید پول بپردازم؟
پاسخ : مریم جان به امید خدا خیلی زود سایت جدیدی راه اندازی میکنم که تمام این مطالب بعلاوه خیلی مطالب دیگه تو اونجا قرار می گیره.و درگاه پرداخت آنلاین هم تو سایت جدید خواهم گذاشت.تو اونجا خیلی راحت میتونید با استفاده از عابر بانکهای عضو شتاب هزینه ها رو پرداخت کرده و همه مطالب دلخواهتون رو مشاهده کنید.کافیه حدود 2 الی 3 هفته دیگه صبر کنید.

این نظر توسط sara در تاریخ 1393/03/02 و 21:37 دقیقه ارسال شده است

سلام من آموزش پترن اول را میخواستم لطفا شماره کارت را برایم ایمیل بفرمایید
پاسخ : دوست عزیز،ایشالله خیلی زود، پرداخت اینترنتی وبلاگ، فعال میشه و دیگه نیازی به کارت به کارت کردن نخواهید داشت.پس بهتره چند روزی صبر کنید و بعد با پرداخت آنلاین، آموزشهای دلخواهتون رو دنبال کنید.

این نظر توسط مژگان در تاریخ 1393/02/05 و 14:23 دقیقه ارسال شده است

سلام من از پتزن سوم خوشم آمده لطفا" توضیح کامل را ارائه فرمایید با ذکر شماره ی کارتتون
پاسخ : دوست عزیز،پاسخ به ایمیلتون ارسال شد.

این نظر توسط معصومه در تاریخ 1392/12/27 و 18:56 دقیقه ارسال شده است

سلام
من پترن شماره 1و 2 و 3 و 4 را میخوام .برام شماره حساب را بفرستید .پترن های بیشتر را کجا گذاشتید.تشکرشکلک
پاسخ : شماره حساب به ایمیلتون ارسال میشه،برای مشاهده بقیه پترنها در سمت راست سایت ،قسمت بافتنی،روی گزینه "انواع بافت با دو میل" کلک کنید تا همه بافتها براتون باز بشه.بجز اینهایی که دیدید ،پترنهای هزینه دار سری دوم هم هست .بقیه بافتها با توضیح کامل تو سایت قرار دارند.معصومه عزیز متاسفانه نمیتونم پیامی براتون ایمیل کنم.هر ایمیلی که براتون میفرستم از طرف گوگل برام پیام عدم رسیدن اون به شما میاد.اگه میتونی یک بار دیگه یک جیمیل درست کن و اول اون از عبارت wwwاستفاده نکن تا بتونم برات ایمیل بفرستم.بعد از درست شدن ایمیل اقدام به واریز وجه کنید.

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1392/12/19 و 23:11 دقیقه ارسال شده است

پول را با مشخصاتی که در کامنت خصوصی ذکر کردم براتون ایمیل کردم. شکلک
پاسخ : بله عزیزم.تا دو سه روز دیگه توضیحات پترنها رو براتون ارسال میکنم.چون فعلا رنگ کاری داریم و شاید نتونم تو یکی دو روز آینده برات بفرستم.


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
کپی رایت
تمامی مطالب سایت اختصاصی میباشد و کپی برداری از آن پیگرد خواهد داشت.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 182
  • کل نظرات : 593
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 1280
  • آی پی امروز : 207
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 293
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 293
  • بازدید ماه : 1,899
  • بازدید سال : 61,171
  • بازدید کلی : 3,940,923
  • عضویت در سایت
    عضــویــــــــــــت
    برای عضویت بهتر است ایمیل داشته باشید .

    ایمیلی ندارید ؟ مشکلی نیست در اینجا ایمیل بسازید .