loading...
STEPS-OF-SEWING | آموزش هنرهای دستی ، آشپزی ، روانشناسی سلامت و ....
زهره بازدید : 4539 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (15)

در کلاسهای خصوصی تو هر دوره بین 45 تا 60 مطلب آموزش داده میشه که دوستانی که در حال حاضر کلاسهاشون در حال برگزاری هست لیست آموزشها رو دارن. اما بعد از تعدادی ایمیل که از دوستان دریافت کردم مبنی بر اینکه بعضی از دوستان کارمند هستند و یا به خاطر وجود فرزند در خانه و یا علتهای دیگه،و حتی دوستان شهرستانی نمیتونن تو کلاسهای خصوصی شرکت کنن و تمایل دارن که مطالب بافتنی رو اصولی و کامل یاد بگیرن،تصمیم گرفتم راه حلی رو برای این دسته از دوستان پیدا کنم.حتی دوستانی که در حال حاضر کلاسهای خصوصی شون در حال برگزاری هست میتونن از دوره دوم از این روش استفاده کنن.

تو دوره آنلاین هزینه هر دوره 20000 تومان هست.و در هر دوره با توجه به سختی و آسونی مطالب بین 15 تا 30 مطلب آموزش داده میشه.یعنی در ابتدای کار که آموزشها ساده تر هستن تعداد آموزشها هم بیشتره و به مرور که پیش بریم تعداد مطالب کمتر میشه.ممکنه در یه مطلب آموزشی چند نکته آموزشی جدید هم عنوان بشه.پس گاهی اوقات هر موضوع ،شامل چند مطلب آموزشی هست.

از مطالب آموزشی بطور واضح فیلم گرفته میشه و در حین مشاهده فیلم توضیحات کامل ،ارائه خواهد شد.این فیلم به ایمیل شما فرستاده خواهد شد و اگه در مورد مطالب هر جلسه سوالی داشته باشید،سوالتون رو به آدرس سایت ایمیل میکنید تا توضیحات تکمیلی در قالب کلام و یا فیلم دوم براتون ارسال بشه.


-قبل از برگزاری جلسات آنلاین باید سطح دانش خودتون از بافتنی رو معلوم کنید،یعنی من باید بدونم در چه حدی بافتنی رو بلدید.و سپس بر همون اساس برنامه ریزی در مورد کلاسهای شما صورت خواهد پذیرفت.هزینه هر دوره یک روز قبل از ارسال اولین فیلم آموزشی دریافت میشه.با توجه به تعداد مطالب و هزینه هر دوره می بینید که شما برای هر مطلب جدید از 650 تا 1300 تومان می پردازید که مبلغ زیادی نیست.


-پرداخت هزینه ها همونطور که قبلا برای دوستان و همینطور در پستهای پیشین گفته شده فعلا به صورت کارت به کارت انجام میشه،تا زمانی که پرداخت آنلاین برای سایت فعال بشه.

-قبل از واریز هر مقدار وجه باید با ایمیل و یا در قسمت نظرات و یا در قسمت ارتباط با ما ،من رو مطلع کنید و پس از دریافت پاسخ از طرف من این کار رو انجام بدید،در غیر اینصورت بنده هیچ مسوولیتی در مقابل هزینه پرداختی شما نخواهم داشت.


-دوستانی که بافتنی رو تقریبا کامل بلدن و فقط میخوان یه سری مدلهای فانتزی و یا تعدادی از انواع بافتهای غیر معمول و یا بعضی از انواع بافتنی ها رو که در سایتها یا جاهای مختلف مشاهده می کنن که توضیحی در مورد اونها ارائه نشده رو یاد بگیرن ،باید عکس مدل مورد نظرشون رو به ایمیل سایت بفرستن و با توجه به دشواری مدل(چون گاهی لازمه من وقت بذارم و اون مدل رو ببافم تا بتونم توضیحات کامل رو در موردش ارائه بدم) و میزان وقت مورد نیاز برای تایپ و توضیح مطالب(که گاهی اوقات مجبورم عکسهایی رو برای تشریح نکاتی که در مدل وجود داره ضمیمه ایمیل کنم)هزینه اون از 5000 تا 15000 تومن متفاوته. شما مدل مورد نظرتون رو ایمیل می کنید و من بعد از مشاهده مدل هزینه رو بهتون میگم و شما در موردش تصمیم می گیرید.

اما دوستانی که فقط یه توضیح کلی میخوان،بعنوان مثال میخوان بدونن کلاه شل به چه صورت بافته میشه و یا میخوان بدونن یک نوع یقه خاص بطور کلی به چه صورت بافته میشه و مدل خاصی مد نظرشون نیست؛در اینصورت هزینه مربوط به این نوع توضیحات 2000 تومن خواهد بود. 


-کسانی که از هزینه های کلاسهای بافتنی اطلاع دارن میدونن که مبلغ 20 هزار تومن برای هر دوره ،مبلغ زیادی نیست.


همونطور که پیشتر هم گفته ام درصدی از هزینه کلاسها صرف امور خیر (کمک به خانواده های بی بضاعت و کودکان سرطانی) خواهد شد.لذا هیچگونه تخفیفی در هزینه ها وجود ندارد.


-نکته دیگه اینه که برای رفع اشکال در مورد مطلب آموزش داده شده در هر جلسه میتونید در ساعتی که برای هر فرد جداگانه در نظر گرفته میشه،بصورت تلفنی در حالی که بافتنی خودتون رو جلوی رو دارید،اشکالتون رو بپرسید و جواب بگیرید.و پس از پایان هر جلسه در صورت تمایل میتونید از کاری که بعد از آموزش انجام میدید عکس گرفته و برای من ایمیل کنید تا نظرم رو بهتون بگم.


-در کلاسهای بافتنی هدف اینه که تمام مطالب مربوط به بافتنی بطور کامل براتون توضیح داده بشه و بعنوان مثال اگه پاپوشها بر اساس 10 روش بافته میشن،طی جلسات مختلف تمام این روشها به شما آموزش داده بشه که اگر زمانی در جایی مدلی رو دیدید به راحتی بتونید با کمی تغییر و بر اساس روشهای آموزش داده شده،اون مدل رو ببافید.


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط zohreh در تاریخ 1393/05/17 و 18:25 دقیقه ارسال شده است

لطفا متن انگلیسی را هم بگذارید مرسی.
پاسخ : باشه ایشالله تو سایت جدید یه موضوع تحت عنوان متون اصلی بافتنی و ترجمه اونها قرار خواهم داد تا دوستانی که مایلند از متون اصلی استفاده کنن براشون مفید باشه.ممنون از نظر خوبتون.

این نظر توسط zohreh در تاریخ 1393/05/17 و 18:02 دقیقه ارسال شده است

سلام می خواستم در کلاس بافتنی آنلاین شرکت کنم لطفا راهنمایی کنید .متشکرم.
پاسخ : زهره جان،اطلاعیه بالای صفحه رو بخونید، به زودی تمام مطالب کلاسهای آنلاین و حضوری من توی سایت جدید قرار می گیره و با پرداخت مبلغی بصورت ماهانه میتوید اشتراک طلایی رو تو سایت جدید که اسمش رو تو اطلاعیه اعلام کردم بخرید و از همه اون مطالب استفاده کنید.

این نظر توسط محبوبه در تاریخ 1393/03/26 و 9:06 دقیقه ارسال شده است

سلام از خسته نباشید من قبلا هم به شما ایمیل زدم وگفته بود م من بافتنی بلدهستم در حدبافتن بلوز وژاکت ولی میخواهم با شما از ابتدا وبصورت آنلاین شروع کنم لطفا راهنمایی کنید وهزینه را هم بفرمایید ممنون
پاسخ : به زودی براتون ایمیل میفرستم.

این نظر توسط سمیه در تاریخ 1393/02/07 و 8:34 دقیقه ارسال شده است

سلام میشه لطفا لیست مطالب آموزش حضوریتون رو بدونم؟
پاسخ : پاسخ داده شد.

این نظر توسط بنفشه در تاریخ 1392/12/07 و 16:20 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید ای کاش توشهرماهم چنین کلاسهایی وجود داشت. من تا حد نیمه حرفه ای بافتنی بلدم ولی نمیدونم چرا تو بعضی از موارد اندازه گیری و یا مدلها اشکالاتی برام پیش میاد و نمی تونم به تنهایی حلشون کنم؟
پاسخ : کلاسهای آنلاین،از طریق اینترنت هست و حضوری نیست.و اتفاقا برای دوستانی در نظر گرفته شده که یا کارمند هستند و یا تو شهرستان زندگی میکنن.

این نظر توسط زهرارحیمی در تاریخ 1392/12/05 و 8:15 دقیقه ارسال شده است

من آموزش یه شالومیخواسم ولی نمیشه ایمیل زدبه چه آدرسی بایدایمیل زد
پاسخ : آدرس ایمیل وبلاگ در بالای هر صفحه در اطلاعیه اول نوشته شده.
stepsofsewing@gmail.com

این نظر توسط مریم در تاریخ 1392/11/09 و 10:53 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما هنرمند عزیز
من به بافتنی خیلی علاقه دارم دوست دارم توی کلاس های آنلاین شما شرکت کنم البته نمی دونم که استعدادش رو دارم که این طوری آموزش ببینم می شه لطفا راهنماییم کنید برای کلاس های آنلاینتون
با تشکر از شما
پاسخ : برای کلاسهای آنلاین من از مرحله های بافت هر چیزی و یا نکات مربوط بهبافتنی فیلم می گیرم و برای هنرجو ایمیل میکنم.هنرجو بعد از مشاهده فیلم و بافتن مورد آموزش داده شده اگه مشکلی داشته باشه می پرسه تا مشکلش رفع بشه و بعد فیلم بعدی رو براتون ارسال میکنم.همینطور مواردی که قراره در هر دوره آموزش داده بشه براتون ارسال میشه.لیست موارد آموزشی در هر دوره هم براتون ایمیل میشه تا اونهایی رو که بلدید حذف کنید و موارد دیگه رو جایگزین کنیم.اگه مایل بودید بفرمایید تا لیست موارد دوره اول رو براتون ایمیل کنم.بعد از مشاهده موارد و پرداخت هزینه یک دوره اولین فیلم براتون ارسال میشه و کلاس شروع میشه.

این نظر توسط الهام در تاریخ 1392/10/25 و 22:22 دقیقه ارسال شده است

سلام براي شركت تو كلاساي آنلاين بايد جيكار كنم؟
پاسخ : لیست مواردی رو که قراره تو دوره اول آموزش بدم براتون ایمیل میکنم.اونهایی رو که بلدید بگید تا حذف کنم و به جاش موارد دیگه رو جایگزین کنم.بعد از مشخص شدن موارد دوره اول ،هزینه رو به شماره کارتی که بهتون میدم واریز میکنید و یک روز بعد،اولین فیلم براتون ارسال میشه.بعد از دیدن هر فیلم در صورت وجود مشکل رفع اشکال می کنیم و بعد فیلم بعدی براتون ارسال میشه.

این نظر توسط سمیرا در تاریخ 1392/09/30 و 20:10 دقیقه ارسال شده است

باسلام من فقط در حد ی شال ساده بافتن بلدم دویت دارم ک کامل بتونم یاد بگیرم و بعد بتونم مدل های فانتزی رو یاد بگیرم با تشکر
پاسخ : سمیرا جان دوستانی هم که الان دارن کلاسها رو برگزار میکنن .فقط یه مقدار بافتنی بلدن البته همشون شال و کلاه و چیزهای ساده دیگه هم بافتن ولی دارن بافتنی رو اصولی و از پایه یاد می گیرن.در هر دوره مطالب پایه ای آموزش داده میشه و در آخر دوره یک یا دو تا از انواع بافتهای فانتزی هم به دلخواه خود هنرجو آموزش داده میشه.مطالب هر دوره برای هنرجو از طریق ایمیل ارسال میشه و هنرجو مواردی رو که بلده مشخص میکنه و من موارد دیگه ای رو جایگزینش میکنم.اگثر مواردی که آموزش میدم رو از ترجمه حدود 70 کتاب به زبان انگلیسی بدست آوردم که البته بعضیهاش تو کلاسهای بافتنی که در همه جا برگزار میشه آموزش داده میشه اما بعضیهاش اصلا تو هیچ کلاسی آموزش داده نمیشه.در این دوره ها هدف اینه که دوستان با تمام روشهای بافت انواع کلاه،شال ،لباس،پاپوش،کیف و .. آشنا بشن که بعد از اتمام دوره ها بتونن هر مدلی رو که دیدن به راحتی با اندکی دخل و تصرف ببافن.آموزش موارد فانتزی هم همونطور که گفتم به میل هنرجو هست چون اکثرا مایلند از همون ابتدای آموزش بعضی چیزهای غیرمعمول رو هم ببافن.اما کسانی که نخوان موارد دیگه ای جایگزین میشه.

این نظر توسط maman33 در تاریخ 1392/09/28 و 13:33 دقیقه ارسال شده است

سلام زهره جان من مبلغ رو پرداخت کردم.شکلکشکلکشکلک
پاسخ : باشه عزیزم.فردا اولین فیلم براتون ارسال میشه.


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
کپی رایت
تمامی مطالب سایت اختصاصی میباشد و کپی برداری از آن پیگرد خواهد داشت.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 182
  • کل نظرات : 593
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 1280
  • آی پی امروز : 220
  • آی پی دیروز : 62
  • بازدید امروز : 315
  • باردید دیروز : 208
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 315
  • بازدید ماه : 1,921
  • بازدید سال : 61,193
  • بازدید کلی : 3,940,945
  • عضویت در سایت
    عضــویــــــــــــت
    برای عضویت بهتر است ایمیل داشته باشید .

    ایمیلی ندارید ؟ مشکلی نیست در اینجا ایمیل بسازید .